Tillbaka

Har helt haft andra tankar i huvudet än bloggning. Men nu ska jag försöka komma tillbaka och blogga hyfsat regelbundet. Med mina älskade långa djupa inlägg.. 

Det har hänt mycket sen sist. Men det allra största är såklart det som händer om tre veckor.. Då får jag nämligen min egna lägenhet här i Lomma. En garagelägenhet, 2 rum & drygt 72kvm. Högt i tak, stort och luftigt. Jag hade inte kunnat få det bättre. Har tillgång till trädgård och trevliga, härliga hyresvärdar! 
Senast den 1 maj flyttar jag in och jag kan inte vara lyckligare!! 

Och om 1 vecka är jag i London på en weekend med Caroline kusin! Ska bli skönt att komma bort för en stund. Bara ta det lugnt, uppleva en massa och bara vara i några dagar. Ser fram emot det så sjukt mycket! 

Annars jobbar jag på i järnaffären och har kommit igång med behandlingar i företaget efter körtelfeber, gallsten, extrem trötthet och matförgiftning. 
Jag umgås med vänner, släkt och självklart min flickvän. 

På tal om min flickvän så var ju det senaste inlägg om hur vi träffades. Jag fick så bra respons och fina kommentarer efter det inlägget att jag blev helt ställd. Jag älskar att skriva och jag kan ärligt säga att jag älskar när jag får beröm för det. I framtiden är tanken att jag vill skriva en bok. En bok om mitt liv. Varför kanske många tänker? Av den enkla anledningen att jag älskar att skriva och vill dela med mig av mitt liv och allt som jag gått igenom. Om den ges ut eller slår igenom bryr jag inte mig så mycket om. Men jag vill skriva den och få iaf några exemplar som jag kan ha. Men vi får se.. 

Nu ska jag snart glo tv och bara slappa. Ledig hela helgen och det ska bli såå skönt!! 


Juste. Igår rök håret runt om! Lovely. 


Puss på er. 
Ta hand om varandra. 
Mitt liv | |
Upp