Kärlek.

Förut gick jag ofta tillbaka till gamla inlägg, gamla statusar och gamla meddelande/sms för att läsa o se hur långt jag kommit. Ofta kom där upp om kärlek. 
Jag minns att jag hade känslan inom mig att jag aldrig skulle hitta någon som skulle vilja ha ett förhållande med mig för att jag är för mycket helt enkelt. För mycket tankar och för mycket känslor. 

Jag trodde helt seriöst att jag skulle leva singel länge, väldigt länge. Sen kom jag ut med min sexuella läggning och det mesta vände. Eller allt vände rättare sagt. För jag hade hittat "hem". 

Men ändå hade jag lite jobbiga tankar om att leva ensam. Om jag inte älskade mig själv hur skulle då någon annan kunna göra det? 

Men helt plötsligt är hon där. Den där tjejen som bara förändrade allt. 


Min bästa. Min kärlek. 

Puss. Ta hand om varandra. 
Mitt liv | |
Upp