Underbara dagar.

Hade verkligen underbara dagar med Derin. Jag var lycklig. Blev en lugn helg. Vi fixade ID-kort, kollade På Spåret med mamma&pappa, bakade med Gloria, släktkalas och avslutade hela helgen med en shopping runda på Nova och fika på kvällen med Maribel. 
Att jag fick avsluta veckan på bästa sätt är guld värt. Umgicks med mina två bästa vänner, flickvännen & Maribel!! 


Svårt att slita ögonen från henne. 


Tröttna på mina selfie's 



Mitt hjärta... 


När man läser detta blir man ju bara varm i hela kroppen. Finaste Maribel. 


Min tur att vara lite mobilnörd 


Jag blev helt slut o frös efter vi varit i Lund o fixat id-kort på fredagen.. 


Bästa sättet att somna på, med henne sovandes mot mig.. 


Fixade o klara för släktkalas! 




Blev middag på Nova under söndagen! 


Jag är så kär i dig. Världens finaste flickvän. 

När vi sagt hejdå kommer tomheten och jag kan inte hålla tillbaka tårarna. Distansförhållande är jobbigt.. Men jag vet att vi klarar det. 

Pusss 
Ta hand om varandra! 
Mitt liv | |
Upp