Livet

Ja, längesen jag skrev nu. 
 
Satt och kollade igen massa gamla bilder. Gud vad man förändras och utveckals. Samtidigt som det känns som om att jag står och stampar på samma ställe hela tiden. 
Visst jag har jobbat på samma jobb i 9 år, men inom mitt yrke så utveckals jag! 
 
Det har hänt mycket i mitt liv den senaste tiden. Både bra saker och mindre roliga saker. 
Jag har inte bara gått och blivit kär, utan jag har också fått tjejen jag verkligen vill ha. Tjejen jag äntligen får kalla min flickvän. Och bara min! 
 
Jag har hittat dom finaste vännerna man kan önska sig, som stöttar mig i alla lägen och i alla situationer. Och det är jag evigt tacksam för!!
 
Det mindre roliga är att jag har fått stora problem med mina händer. Jag har knappt någon kraft kvar i dom och jag är så rädd att tappa massa grejor, och det har redan hänt ett antal gånger. Detta problemet har ställt till med mycket för mig då jag inte kan fortsätta massera. Jag kan helt eneklt inte hålla på med det jag en gång brann för. Det fungerar inte. Så jag har tagit det svåra och jobbiga beslutet att lägga ner mitt företag efter nästan 4 år. Det är tufft, men det fungerar inte för tillfället. Många föreslår att jag kan lähgga det vilande, men det fungerar inte heller. Jag vill inte ha det vilandes för det är ännu jobbigare.
 
Just nu lägger jag krut på att spara pengar så att jag kan ta mitt körkort och sen uppfylla min högsta dröm. Ska också komma igång med träningen och börja spela badminton på fritiden med vänner och flickvännen! I den grad händerna tillåter det såklart! 
 
Jag känner bara att ända sedan jag kom ut som homosexuell så har allt bara vänt och blivit bättre på många olika vis. Såklart har jag fortfarande mina dåliga dagar, det kommer man aldrig komma ifrån. Men jag har också lärt mig att hantera de dagarna annrolunda och det är jag stolt över. 
 
Som vanilgt blir mina inlägg längre än planerat, men det är en enkal anledning till det.. Mina fingrar bara dansar över tangenterna och bildar ord. Meningar. Och det är så skönt. Men ju måste jag sluta får händerna börjar krampa och fingrarna är svåra att kontrollera.
Vi hörs mer en annan dag! 
 
Puss & Kram på er!
 
 
Bjuder på en gammal bild där leendet är såååå äkta som det är nu! 
Mitt liv | |
Upp